נמשכת השביתה בבתי המשפט: ייתכנו שיבושים בפעילות

ישראל רובין No Comments on נמשכת השביתה בבתי המשפט: ייתכנו שיבושים בפעילות

במקביל, נמשכים הדיונים בבית הדין לעבודה בניסיון לגבש הסכמות אשר יביאו לסיומה של השביתה. ברשות השופטת מסרו "אנו מצרים על השיבושים בבתי המשפט ומקווים כי בתי המשפט ישובו לפעילות סדירה ותקינה בהקדם"

בית משפט השלום ראשון לציון צילום: נתי שוחט / Flash90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרשות השופטת מעדכנת הבוקר (שני) כי השביתה עליה הכריז ועד העובדים הארצי של בתי המשפט נמשכת, ובהתאם לכך ייתכנו שיבושים בפעילויות מסוימות לרבות קבלת קהל, סעדים זמניים וקיום דיונים.

במקביל, נמשכים הדיונים בבית הדין לעבודה בניסיון לגבש הסכמות אשר יביאו לסיומה של השביתה. "אנו מצרים על השיבושים בבתי המשפט ומקווים כי בתי המשפט ישובו לפעילות סדירה ותקינה בהקדם", מסרו בבתי המשפט.

במוצאי שבת פנתה הנהלת בתי המשפט לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בבקשה להוציא צו מניעה נגד הצעדים הארגוניים. בית הדין נענה לבקשת הנהלת בתי המשפט ונתן סעד ארעי חלקי אשר אפשר את פעילות בתי המשפט במהלך סוף השבוע וקבע דיון בבקשה לאתמול.

בדיון אתמול עודכן בית הדין כי מתנהל "שיח ארוך" בין הצדדים והושגו הסכמות "במרבית הנושאים למעט נושא אחד". בית הדין החליט כי "הצדדים ימצו את תומם את המגעים, נוכח הפער המצומצם שנותר ביניהם". עוד הוחלט, כי אם הצדדים לא יודיעו לבית המשפט עד היום (שני) בשעה 13:00 בצהריים כי הגיעו להסכמות יתקיים דיון המשך בבית הדין.



0 תגובות